مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مزایای استفاده از دستگاه ماساژ و انواع ماساژور بدن

کمربند لاغری و ماساژور

تقریبا دو نوع دستگاه ماساژ وجود دارد:

•    ماساژ دهنده های شیاتیو یا ماساژ دادن با توپ های نورد که این نوع، به طور موثر توکسین های بدن را آزاد می کند و بدن شما منعطف تر می گردد. گردش خون بهبود می یابد و فشار خون را کاهش می دهد تا استرس بدن شما را کاهش دهد.

•    ماساژور ارتعاش، بدون توپ نورد و فشرده سازی هوا با استفاده از یک پارچه نرم درون محفظه.
 

بعضی از ماساژورهای شخصی نیاز به اتصال برق ندارند و با باطری کار می کنند و برخی از آنها، مخصوصا مدل هایی که گرما هم تولید میکنند، دارای سیم اتصال به برق هستند.
ماساژورهای مختلفی با ویژگی های متنوعی وجود دارد، اما بهتر است ویژگی هایی که در ادامه ذکر شده در یک ماساژور وجود داشته باشد:
1.    تنظیم برای یک ماساژ سفارشی جهت تسکین قسمتی از بدن که مورد نظر شماست.
2.    جنبش دو طرفه (تقلید از حرکت ماساژ انسانی)
3.    داشتن بخش حرارتی
4.    درمان توسط مادون قرمز
5.    درمان مغناطیسی

 

دستگاه ماساژ شامل مبل ماساژ ، روکش صندلی ماساژور و انواع ماساژور طراحی شده برای قسمت های مختلف بدن
در این بخش انواع ماساژور ها از جمله صندلی ماساژ، روکش صندلی ماساژ و انواع ماساژور های بدن شامل ماساژور بدن، ماساژور گردن، شانه و کتف ، ماساژور چشم ، ماساژور پا ، کمربند لاغری و ماساژور ،تشک و بالشت ماساژور و ماسازور دستی در برندهای معتبر نظیر امسیگ و بیورر  ،ای رست ، بست رست ، بن کر ،کامفورت و ... عرضه میگردد.  این دستگاه ها کاملا حرفه ای بوده و قابلیت استفاده خانگی و کلینکی دارند و از تکنیک های ویبره و ضربه به همراه  گرمای مادون قرمز برای ماساژ بدن بهره مند هستند.

مزایای استفاده از دستگاه ماساژ  و انواع ماساژور بدن:
ماساژ بدن جهت رفع خستگی عضلات و درمان  قدمتی بیش از 4000 سال دارد و ریشه های آن در طب قدیم بخصوص در آسیای دور و میانه میباشد ،هر چند تاریخچه دقیقی از شناخت و توسعه این عمل  موجود نمیباشد اما یافته های باستان شناسان و متون تاریخی نشان داده اند که استفاده از ماساژ درمانی بخش مهمی از درمان  بوده است . در حال حاضر منافع ماساژ در رفع خستگی عضلات ، کاهش درد عضلانی ،  ایجاد گردش خون بهتر در بدن ،رفع آسپاسم های موضعی در ناحیه کمر و پشت ، کمک به بهبود بیمارهای مرتبط با ساختار استخوان بندی بدن ،جلوگیری از خشک شدن و محدویت های حرکتی عضلات بدن و  کاهش استرس و ایجاد آرامش ( ریلکسیشن )ثابت شده و توسط  پزشکان  توصیه میگردد.

روش ها و متد های مختلفی برای ماساژ وجود دارد که هرکدام بر اساس اصول و آناتومی بدن تدوین و توسعه یافته اند. تولید کنندگان معتبر جهانی سعی کرده اند این تکنیک ها را بالاترین تکنولوژی های روز  دنیا در دستگاه های ماساژ  شبیه سازی نمایند تا کاربران و مشتریان هر زمان که اراده نمودند از  منافع  ماساژ بهر مند گردند.

راهنمای خرید ماساژور برقی
شما تصمیم به خرید دستگاه ماساژ یا ماساژور بدن دارید اما نمیدانید که چه نوع ماساژوری  را انتخاب کنید . شما برای انتخاب و خرید انواع ماساژور بدن ,ماسازورپا,صندلی ماساژور نیاز به دانشی دارید که بهترین دستگاه ماساژور را متناسب با نیازتان خریداری کنید .بدین منظور می توانید از مقالات مربوط به دستگاه ماساژور در بخش دانستنی ها استفاده کنید یا از مشاوره مستقیم کارشناسان شهر سلامت بهره مند شوید.

 

راهنمای خرید دستگاه ماساژ

 

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده