مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتخاب و راه اندازی ویدئو پرژکتور

 

هزینه های راه اندازی یک ویدئو پروژکتور بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. برای راه اندازی پروژکتورها، در نهایت باید یک مکان برای نصب آن در نظر گرفته شود که البته می توان آن را در روی یک میز قرار داد اما ایده آل ترین راه این است که از دیوار و سقف برای نصب و جای گذاری آن استفاده شود.

 

هزینه بعدی برای راه اندازی یک ویدئو پرژکتور در انتخاب و نصب یک صفحه برای نمایش تصویر صرف می گردد. البته برای این منظور می توان از رنگ یا کاغذ دیواری هم استفاده کرد اما با این حال، بهتر است که یک صفحه ( پرده نمایش ) اختصاصی خریداری شود که در دو مدل دستی و اتوماتیک باز و بسته می شوند و باید با نوع ویدئو پروژکتور از لحاظ نشان دادن ابعاد تصویر و بافت و رنگ سازگار باشد.

 

هزینه دیگر یک ویدئو پرژکتور مربوط به جایگزین کردن لامپ آن می باشد که البته می توان به هنگام خرید، تکنولوژی DLP جدید بدون لامپ را در نظر گرفت که این تکنولوژی برای کاهش مصرف برق طراحی شده و به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.

 

می توان با رعایت چند نکته ساده باعث افزایش طول عمر لامپ دستگاه شد، به عنوان مثال به حداقل رساندن شدت روشنایی پروژکتور در زمان نمایش.

 علاوه بر این، در صورت ایجاد وقفه های طولانی در حین استفاده از دستگاه با فشار دادن دکمه های قطع نور دستگاه یا قراردادن دستگاه در حالت انتظار (Standby) لامپ را از مدار خارج نمایید.

هزینه دیگری که مطرح است در بحث ویدئو پروژکتورهای سه بعدی می باشد که عموما هزینه هایی بیشتر از دیگر پروژکتورها دارند.

 

نصب پروژکتور سینمای خانگی و پرده نمایش

 

 

موقعیت پرده نمایش

 

اولین وظیفه شما تعیین بهترین موقعیت برای پرده نمایش است. معمولا تنها یک دیوار در اتاق وجود دارد که پرده نمایش می‎تواند بر روی آن نصب شود، اما سعی کنید آن را بر روی دیواری قرار دهید که به آن نور مستقیم نتابد. هر چه نور محیطی بیشتری به پرده نمایش برخورد کند، تصویر رنگ‎پریده ‎تر جلوه می‎کند. اگر نور اتاق نتواند به طور کامل کنترل شود، شما متوجه نور محیطی می‌شوید که تصویر پرده نمایشی همچون SITRO SCOPE را دچار مشکل می‎کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده